Winkeliers verenigt u: schenk opbrengst tasjes aan de LINDA.foundation

Winkeliers verenigt u: schenk opbrengst tasjes aan de LINDA.foundation

Lieve winkeliers, sinds 1 januari is het verplicht om klanten geld in rekening te brengen voor een plastic tasje. Het spoort mensen aan zelf een tas mee te nemen en dat is veel beter voor het milieu.
Dinsdag, 26 januari 2016, 11:04 uur
Bovendien zijn winkeliers goedkoper uit omdat ze minder tasjes in hoeven te kopen.
Winkeliers willen opbrengst tasjes doneren
Een aantal winkeliers heeft contact opgenomen met de LINDA.foundation en aangegeven dat zij elk dubbeltje of kwartje dat ze ontvangen voor een tasje, willen doneren aan de LINDA.foundation. Zodat wij er tijdens de feestdagen arme gezinnen blij mee kunnen maken.
1 op de 9 kinderen groeit op in armoede
Een fantastisch en origineel initiatief: want je helpt tegelijkertijd het milieu én gezinnen die in armoede leven. En dat zijn er nog veel te veel. Wist je dat één op de negen kinderen in Nederland opgroeit in armoede?
Help je mee?
En dan nu onze brutale vraag: zou jij ook de inkomsten van plastic tasjes aan de LINDA.foundation willen doneren? Dat zou fantastisch zijn, want hoe meer donaties wij krijgen, hoe meer gezinnen we kunnen helpen. En goed om te weten: bij de LINDA.foundation blijft niks aan de strijkstok hangen, want alle onkosten worden betaald door Linda de Mol zelf en uitgeverij Mood for Magazines.
Zo werkt het
Wil jij de opbrengst van plastic tasjes net als een hoop andere winkeliers doneren? Stuur dan een mail met de naam en het adres van je winkel naar info@lindafoundation.nl en wij sturen je onze donatiebox op om het geld in te sparen. Wil je de box legen? Ga dan naar onze actiepagina, maak daar een leuke pagina van jouw winkel/actie aan en doneer de inhoud van je donatiebox wekelijks of maandelijks. Je kunt daar ook doneren zonder een pagina te maken, maar vermeld dan wel de naam en plaats van je winkel, want wij vinden het veel te leuk om dit te volgen.
Alleen samen maken we een groot verschil
Het zou te gek zijn als je andere winkeliers of misschien zelfs de ondernemersvereniging vertelt over deze actie. Want alleen samen maken we een groot verschil.