De Nationale Postcode Loterij is in 1989 opgericht om goede doelen te steunen. Inmiddels spelen 2,8 miljoen Nederlanders mee met de loterij. Zij maken maandelijks kans op honderdduizenden prijzen. Tegelijkertijd steunen de deelnemers 99 goede doelen met de helft van de lotprijs.
Sinds de oprichting van de Postcode Loterij is ruim 5,1 miljard euro aan mens en natuur gegeven. Sinds 2016 steunt de Nationale Postcode Loterij ook de LINDA.foundation.
Albert Heijn

Albert Heijn

Albert Heijn feliciteert Linda de Mol en Mood for Magazines met LINDA.foundation. Een mooi en sympathiek initiatief. Daarom dragen wij graag ons steentje bij. Albert Heijn staat ruim 125 jaar midden in de Nederlandse samenleving en wil er graag voor iedereen zijn.

HEMA

HEMA

Wat is 100 euro waard bij HEMA? 100 zakken coffeepads, 100 ontbijtjes, 100 doosjes wattenstaafjes,100 flessen afwasmiddel, 400 tomsoesjes, 400 rollen plakband, 200 softijsjes, 200 fineliners, 200 zakken chips, 40 notitieschriften A5, 20 basisshirts voor kinderen, maar er is nog veel meer. Wil je weten hoe HEMA is ontstaan? Klik dan door voor een video.

Intertoys

Intertoys

De LINDA.foundation heeft tot doel om gezinnen, die het minder goed hebben, een beetje te helpen. Intertoys draagt als Nederlands bedrijf zo’n idee vanzelfsprekend een warm hart toe. Als grootste speelgoedwinkel wil Intertoys speelgoed voor kinderen, van iedere leeftijd, bereikbaar maken. Samen met de LINDA.foundation wil Intertoys ons land iets vriendelijker maken.

C & A

C & A

Bij C&A geloven wij dat iedereen het verdient om er elke dag goed uit te zien en zich ook zo te voelen. Helaas zijn er gezinnen in Nederland die zich dit niet kunnen veroorloven. LINDA.foundation helpt gezinnen die in armoede leven met een speciaal pakket en C&A steunt dit initiatief. In het pakket dat deze gezinnen ontvangen, zit ook een C&A-cadeaubon waarmee het hele gezin zich in het nieuw kan steken. Zo kunnen ook zij zich extra bijzonder voelen.

ROOM

ROOM

Met leuke mensen leuke dingen maken op een leuke plek. Zo luidde het motto waarmee studio ROOM in 2000 door Rozemarijn de Witte en Monique Bleeker is opgericht. Een motto dat alle aandacht richt op het plezier van het ontwerp, op het plezier van creativiteit. Daarbij geloven we in de kracht van het detail: het zijn de details die ALTIJD het verschil maken. En er is geen project dat we afronden zonder een laatste extra toef: de (slag)ROOM in onze naam.

Partners

Partners

PARTNERS

Nationale-Nederlanden wil graag maatschappelijk betrokken zijn bij Nederland. Daarom doneren en steunen wij de LINDA.foundation door onder andere onze speciale Nationale-Nederlanden CreditCard, het maatschappelijke programma Future Matters en tijdens de Dam tot Damloop. En ook tijdens de inpakdag helpen collega’s van Nationale Nederlanden de LINDA.foundation met het inpakken van de pakketten die worden verzonden aan de gezinnen.

‘Wie jarig is, trakteert’: onder deze noemer hebben wij vorig jaar, tijdens onze 30ste verjaardag, besloten sponsor te worden van de LINDA.foundation. En we hebben onze samenwerking met nog een jaar verlengd. Want wij vinden het ontzettend belangrijk dat ook de gezinnen die het wat minder breed hebben een steuntje in de rug krijgen. En door onze support en de support van vele anderen krijgen steeds meer gezinnen een prachtig cadeautje in de decembermaand!

JCI Nederland is een vereniging voor jonge mensen tot 40 jaar die zich richt op de ontwikkeling van mensen, de maatschappij en het bedrijfsleven. Met ongeveer 2500 leden verdeeld over bijna 100 kamers in Nederland, richten zij zich op sociale relaties die samen tot ontwikkeling komen ten behoeve van persoonlijke ontwikkeling, het bedrijfsleven en de maatschappij.

Vrienden

Vrienden

Heel veel mensen hebben iets voor ons gedaan, zomaar, omdat ze ons graag willen helpen.

VRIENDEN VAN LINDA.FOUNDATION

Frank Butselaar

Matthias Boswinkel

Xenia Kasper

Jildou van der Bijl

Karin Swerink

Monique Bleeker

Marielle Arts

Els Rozenbroek

Louki Verschuren

Monique Stroomberg

Puck Teulings

Heleen Kamphuis

Marjo Hageraats

Barbara Peek

UNIT 4 Bedrijfssoftware

Nationale Nederlanden

Miss Beauty of the Netherlands

Cardsolutions

Marja Rietveld