AANMELDPROCEDURE INTERMEDIAIR

Dit jaar maakt u een eigen account aan via www.gezinneninarmoede.nl.Via dit account kunt u uw eigen gegevens bijhouden en eventueel aanpassen. Omdat u bij ons reeds bekend bent, hebben wij voor u al een account aangemaakt. Ga naar de website www.gezinneninarmoede.nl en klik op het tabblad ‘registreren en inloggen voor intermediairs’.

Wanneer u dan op ‘wachtwoord vergeten’ klikt ontvangt u in uw mailbox het wachtwoord. Nadat u het wachtwoord heeft ontvangen in uw mail logt u in op de website www.gezinneninarmoede.nl en vult u de gevraagde gegevens in. Ook ontvangen wij vanuit het email-adres waarmee u zich heeft geregistreerd een bewijs van inschrijving in het Wsnp-register en/of een bewijs van lidmaatschap van de BPBI. Op het moment dat wij deze niet ontvangen, is uw registratie niet compleet.

Na deze ‘nieuwe’ registratie ontvangt u binnen 2 weken een wel of niet een akkoord op uw aanmelding. Op het moment dat u een akkoord heeft ontvangen hoeft u zich niet meer jaarlijks aan te melden. Vanaf dat moment blijft u als vaste intermediair verbonden aan gezinneninarmoede.nl. Ieder jaar mag iedere intermediair 5 gezinnen die dit erg hard nodig hebben voordragen.

Indien uw collegae zich ook willen aanmelden als intermediair verwijs ze dan door naar www.lindafoundation.nl/intermediairs

LET OP: Email-adressen die beginnen met bv. info@, kantoor@, of email-adressen met domeinnaam gmail, hotmail, live, kpn, ziggo, vodafone, etc. worden niet geaccepteerd.

Alvast heel veel dank voor uw medewerking.